torsdag 9 oktober 2008

Hagaby eller Tisaren?

Fördelen med att inte kunna åka med till 25-manna är att man kan ha bättre koll på tävlingen. Låter kanske konstigt, men så är det.
Det blir till att sätta på datorn strax före klockan 09.00 på lördag och se till att speakerljudet fungerar. Per Forsberg & Co kombinerat med onlineresultat kommer att ge en fullödig täckning av arrangemanget.
Tyvärr hinner jag inte ta segrarna i mål innan jag börjar jobb - men det finns visst dator på jobbet också, har jag hört.
Tisaren har de senaste åren varit länets klart bästa klubb. Men i år tror jag att det kommer att bli en hårdare fajt mellan Hallsbergsklubben och Hagaby GoIF om att bli länsbäst. Tredje bästa länsklubb blir KFUM.
Mitt tips:
1/ Halden
2/ Linné
3/ Kalevan Rasti
........
14/ OK Tisaren (4:a 2007)
18/ Hagaby GoIF (28:a 2007)
35/ KFUM Örebro (36:a 2007)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hagaby har ett bra lag men det har tisaren också. tror dock på en liten fördel för hagaby i år. Men det visar sig när tävlingen är över i morgon.