tisdag 2 juni 2009

Reka broar?

Mona mejlade om att hon och Per-Åke inspirerats av mitt brolopp. Men de tog cyklarna istället. Det blev 19 av de 30 broarna mellan Skebäck och Snavlunda.
Min plan är ju att springa över och dokumentera även Lillåns broar. Monas och Per-Åkes plan är att även i det fallet ta cyklarna.
Eftersom jag inte kan springa tar jag också cykeln - som en rekognoseringstur inför det framtida långpasset.
Det är väl lika bra att dra iväg på en gång. Lite duggregn stoppar mig inte.

3 kommentarer:

Thomas Johansson sa...

Du bloggar flitigt just nu och dessutom med ny profilbild. Det är möte om Oringen ikväll.

Mats Carlsvärd sa...

Jag har varit ledig ett par vardagar nu. Fysisk aktivitet och blogginlägg har varit delar av min mentala återhämtningen efter allt jobbande den senaste tiden.
Jag valde bort mötet. Carl ville orientera. Det avgjorde saken.

Thomas Johansson sa...

Att grabben vill orientera måste alltid gå före.