måndag 15 juni 2009

Dåligt bloggat

Det blev lite si och så med bloggandet från Mikkeli, men det har sina förklaringar: jag sov ju större delen av herrstafetten, och sedan sprang jag själv.
Efteråt var jag helt slut. Orkade knappt klämma fram duschkräm ur flaskan, än mindre skriva meddelande i en mobiltelefon.
Sedan råkade jag packa ner mobilen i ryggan som stuvats in mitt i bussens bagageutrymme. Jag kom inte åt den förrän jag kom hem till Örebro.

Om min sistasträcka.
Antal kontroller: 30
Banlängd: 16,6 kilometer
Verklig löpsträcka: 18,5 kilometer
Tid: 2:08:05
Medeltempo 1: 7:43 min/km (räknat på banlängden)
Medeltempo 2: 6:57 min/km (räknat på den verkliga löpsträckan)
Medelpuls: 171
Maxpuls: 184

Senare på denna blogg
Rapport om sistasträckan
Rapport om bastun
Rapport om festen på däck 11

1 kommentar:

Thomas Johansson sa...

Det var ett bra försök. Häftig bild från storbildsteven när Per S drog iväg. I morgon blir det återhämtande distanslöpning på stig om du har tid.