tisdag 9 juni 2009

Följ Jukola genom orienteraren Mats!

I helgen har jag tänkt att jag ska blogga via mobiltelefonen. Så om bara tekniken fungerar så kommer jag att leverera ett och annat blogginlägg från Jukola.
Bästa svenska Jukolarapporteringen är väl en lämplig ambition?
En bild och ett par hundra tecken text efter varje sträcka på damkavlen borde jag kunna åstadkomma. Herrkavlen blir värre. Jag måste ju sova lite inför mitt eget lopp.

Alltså: Förutom via Venla- och Jukolakavlarnas egna hemsidor kan du ha koll på tävlingarna genom att titta in på den här bloggen då och då under helgen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul initiativ!

Har hört ryktesvägen att Emanuel Winblad planerar något liknande på sin blogg ( http://emanuelwinblad.se/blogg ).

Blir en fröjd att följa Jukola från "hemmaplan" i år :-)