måndag 30 mars 2009

En liten missräkning

Torsdagen blir inte som jag hade tänkt mig.
Planen var ju att jag skulle följa med tonåringarna till träning tillsammans med Hagaby, medan Karin, Bengt, Henry, Anton och kanske Gunilla skulle ta hand om vitingar och gulingar i Markaskogen.
Men så var det det där med jobbet. Jag hade visst missat att det stod kvällspass på schemat.
Vad göra? som Lenin skrev. 1/ De får träna med hagabyarna utan Almby-ledare i fält? 2/ Vi hittar någon annan som kan följa med? 3/ Jag kompletterar den vita och den gula banan som Annica fixat med en orange variant så tonåringarna kan träna i Markaskogen istället?

Jag har för övrigt bjudit in klubbens vuxna att var med och skugga på torsdag. Det kommer säkert att dyka upp några. En lätt träningspass i vårskön barmarksskog borde locka. För kolla vad mina norska favoritmeteorologer tippar:

Inga kommentarer: