onsdag 9 september 2009

Det kom ett mejl från London

För några minuter sedan kom det ett mejl från arrangören av City of London Orienteering Race.

Dear Mats,
Thank you for entering the City of London Orienteering Race.
Final details are now available at
http://www.cityrace.org
Please read this important information before the event.
Start times for most competitors are available at
http://www.fabian4.co.uk/start/list.aspx?EventID=225
and remaining start times (for very recent entries) will be posted on Thursday morning.
We hope you enjoy the race.

Jodå, här ska enjoyas! Ryggsäcken är i stort sett färdigpackad. Jag ska nu bara försöka komma ihåg att ta med mig mobiltelefon, batteriladdare och Englandskontakt så att jag kan fylla på den här bloggen med bilder från fredag till tisdag.
Jag startar klockan 12.34 på lördag (orienteringstävlingen mitt i London) och klockan 10.30 på söndag (halvmaran i Richmond Park).

2 kommentarer:

Kalle sa...

Jag kommer att följa dina lopp via sidorna. Lycka till! Vi vet din kapacitet! (1,30 på halvmaran, eller hur?) Tänkte skriva något uppmuntrande med länk till det berömda referatet från en Norgematch med "se upp Margret Thatcher här kommer vi" eller något liknande men jag har förståss glömt referentens namn. Säkert vet du dock vem jag menar.
Ha det bra!

Mats Carlsvärd sa...

Nä, du Kalle. Sakta i backarna! Jag ska ju stämpla vid kontroller också - och banan är väl en halvmara fågelvägen, antar jag, så det kanske blir 2,4-2,5 mils löpning. Dessutom kommer jag att ha drygt sju kilometers cityorientering från lördagen i benen. Så jag siktar på två timmar.