måndag 12 januari 2009

Småförkyld och låg

Rosslig i halsen och dåligt samvete på grund av handlingsförlamning och långvarigt uppskjutande av saker jag borde gjort. Då blir man aningen låg.
Men om man tänker tillbaka på denna dag så finns det glädjeämnen.
1/ Skulle beställa kamera på Scandinavian Photo. Slog under telefonsamtal med säljare till på en Canon EOS 1000D. Under tiden köpet gjordes upp höjdes priset med 400 kronor i säljarens dator. Det blev ändring i prislistan pga valutakursförändring. Men jag fick den för det lägre priset. Gött!
2/ Jag är äntligen med i Spotifygänget. Fick mailet i dag. Så nu kan jag gå in i nostalgidimman när jag vill. Just nu i hörlurarna: The The (Infected-plattan från 1986 är såååå bra). Nyss i hörlurarna: Risken Finns, T Rex och en gammal Derek Taylor-intervju med John Lennon.
3/ Jag har gått igenom dokumentations-CD:n från Grundtränarutbildning, del 1, så nu har jag i alla fall gjort en av de där uppskjutna sakerna. Mer om punkt tre i särskilt inlägg i morgon.

Läs även andra bloggares åsikter om

Inga kommentarer: