lördag 2 maj 2009

Revanschen i Luckebo

Så fick man då återse Luckebo. TC på en vacker liten inäga. De detaljrika höjdpartierna. Det höga blåbärsriset. Den långa vägen till (den perfekt anordnade) duschen. Det var som på kort-DM för fem år sedan. Fast det gick bättre den här gången. Jag vann faktiskt - trots en fyraminutare på sjuan.



Jag såg förresten på Orienteringstantens hemsida att hon också var i Luckebo i dag. Och i morgon finns hon med i startlistan för medeldistanstävlingen i Zinkgruvan.
Jag får väl identifiera henne och hälsa.

5 kommentarer:

Thomas Johansson sa...

Grattis till segern. Vi ses i Zinkgruvan.

AspLövet sa...

Det ser ju riktigt kul ut men en liten reflektion. Det är rätt spetsiga vinklarna vid 3:an och 5:an. Är det en förlegad banläggningssyn att försöka undvika sånt? Vill minnas att på den tiden jag var med så skulle man inte ha ingående löpare som kan tänkas möta utgående löpare vid kontrollerna. Grattis till segern förresten.

Marie-Louise sa...

Grattis till segern och dagens tredjeplats. Du kom aldrig fram och hälsade??? Jag hittade inte 3:an och tappade sugen liksom några tanter till i D 50. Var lite för mycket snubbe. Sitter i bilen på väg mot Bromma för att flyga hem.

Mats Carlsvärd sa...

Tack, tack för gratulationerna!
>>Marie-Louise. Jag fick aldrig tid att leta efter dig. Min tid i Zinkgruvan gick åt till att leta efter mina egan kontroller, skugga på en U4-bana och vara vuxenstöd när klubbens ungdomar hade möte och planerade en ungdomstävling. Men nästa gång vi är på samma arrangemang så...

Marie-Louise sa...

Känner igen det där. Ledarslit på g nästan jämt.