söndag 1 februari 2009

Nu är jag riktigt het

Veckan som gått:
Måndag: Lite övertid och på kvällen zonträff med ungdomsledare från andra Örebroklubbar.
Tisdag: Drygt tolv timmars jobb och sedan "avkoppling" i form av fem tusenmetersintervaller i friidrottshallen.
Onsdag: 15 timmars arbetsdag kombinerat med tvättstugeuppgifter och omvårdnad av två sjuklingar.
Torsdag: Dagen D för mvt.se Övergång till nytt publiceringssystem och ny design. Det blev tidigt morgontåg till Motala och hemtåg som anlände till Örebro kvart i sex. Jag var tyvärr tvungen att lämna återbud till stormötet om Almbys ungdomsverksamhet och istället gå hem och sköta om sjuklingarna som legat i hög feber hela dagen.
Fredag: Min tur. Jag vaknade tidigt - febrig. Raklång i soffan resten av dygnet.
Lördag: Hög feber, hosta.
Söndag: Hög feber, hosta. Det här blogginlägget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Började jag fundera över var du tagit vägen. Började sakna GPS-routerna, de märkliga pip-testerna m.m. Skönt att höra att du är i liv - men förstås tråkigt med hettan. Krya på er!

Mats dy